Ft
0

Gyakran Ismételt kérdések

A rendelés leadása egyszerű: válassza ki a terméket, adja hozzá a kosárhoz, majd a pénztárnál adja meg a szállítási és fizetési adatokat. Miután a rendelését megerősítette, e-mailben visszaigazolást kap.

A rendelés feldolgozása általában 1-2 munkanapot vesz igénybe. A szállítási idő Magyarországon belül általában 2-5 munkanap. Nemzetközi szállítás esetén a szállítási idő hosszabb lehet, erről részletesebben a szállítási tájékoztatóban talál információt.

Miután a rendelését feldolgoztuk és elküldtük, e-mailben értesítjük a csomag feladásáról, és megadjuk a nyomkövetési számot, amellyel nyomon követheti a rendelését a futárszolgálat weboldalán.

Amennyiben módosítani vagy törölni szeretné rendelését, kérjük, azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a rendelés leadása után. Ha a rendelés már feldolgozás alatt van vagy elküldtük, előfordulhat, hogy a módosításra vagy törlésre már nincs lehetőség.

Ha a futár nem talál otthon, általában egy értesítőt hagy, és a csomagot egy közeli átvételi ponton vagy postahivatalban helyezik el, ahol néhány napon belül átveheti. Ezzel kapcsolatban a futárszolgálat értesíteni fogja Önt.

A vásárlástól számított 14 napon belül visszaküldheti a terméket, ha az nem felel meg az elvárásainak. A visszaküldéshez kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy megkapja a visszaküldési utasításokat. A terméket csak eredeti, sértetlen állapotban és csomagolásban tudjuk visszavenni.